بهاربهار، تا این لحظه: 17 سال و 3 روز سن داره
نهالنهال، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

بهار و نهال دو فرشته آسمونی

عیدتون مبارک

1395/1/17 12:09
نویسنده : مامان مریم
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترای گلم عیدتون مبارکبوسبوسبوسبوسجشنجشنجشنجشن

امیدوارم که امسال پر از سلامتی و خوبی و خوشی برای همه باشهمتنظرمتنظرمتنظرمتنظر و همه بچه ها زیر سایه پدر مادراشون سالم و خوش باشنمتنظرمتنظرمتنظرمتنظر

امسال عید مسافرت نرفتیم و همش تو مهمونی بودیم آخر تعطیلات که هم عروسی نازنین بود در کل خیلی خوش گذشت همه فامیل کنار هم.محبتمحبتمحبتمحبت

بقیه تعریف ها باشه با دیدن  عکس:

بهار و نهال (جونهای من )کنار سفره هفت سینزبانزبانزبانزبان

اینم سفره هفت سین بهار  که امسال برای خودش تو اتاقش چیده بود قربونت برم مستقلتشویقتشویقتشویقتشویق

عکس 4 نفریمون توی آبشار بیشه

اینم عکس دسته جمعی توی آبشار بیشه (خیلی خوش گذشت)

بهار و روژان جونزیبازیبازیبازیبا

اینم سلفی های  خاله و خواهر زاده ها (راضی و بهار)(راضی و نهال) قربونشون برممحبتمحبتمحبتمحبت

 

این عکسهای پایین هم مربوط به سیزده بدره که چون شب قبلش عروسی نازی بود ما ساعت 12 ظهر حرکت کردیم و توی راه حسابی هوا سرد شد یه جاهایی هم شروع کرد به برف باریدن من که حسابی ترسیده بودم بخاطر نهال ترسوترسوترسوترسوبا خودم گفتم حتما باید بعد از ناهار برگردم ولی خوب خدا رو شکر یه دفعه بعد ناهار هوا عالی شد و بچه ها حسابی بازی کردن و ....بوسبوسبوسبوسبغلبغلبغلبغل

غروب هم جاتون خالی ماهی کبابی خوردیم که خیلی چسبیدآرامآرامآرامآرام

بهار و نهال تو دشت لاله ها و گل هامحبتمحبتمحبتمحبت

اینم بهار و نهال و روناک(دخترعموها)به قول نهال نونا

نهال فنچ و نگاه کن نشسته رو صندکی کنار آتیشبغلبغلبغلبغل

 

اینم از ماهی کباب هاخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزه

یه نمای کلی از طبیعت 13 بدرمونزبانزبانزبانزبان

بقیه عکسها رو با موبایل خودم نگرفتم ولی به محض اینکه برسه به دستم حتما براتون می زارم.

این عکس آخر هم دو تا عروسکها هستن که آماده شدن بریم مهمونیچشمکچشمکچشمکچشمک

سعی می کنم زود بیام با عکسهای خوشگل ...

بای بایبای بایبای بایبای بای

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)