بهاربهار، تا این لحظه: 17 سال و 17 روز سن داره
نهالنهال، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

بهار و نهال دو فرشته آسمونی

رفتن به استخر و یاد گرفتن شنا

1392/4/11 11:22
نویسنده : مامان مریم
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهارم چشمک

چند وقی می شه که تصمیم گرفتم تو رو بذارم کلاس شنا.چون که چند جلسه میشد که با خاله راضی میرفتی استخر و همش بازی می کردی  منم تصمیم گرفتم که بجای بازی کردن تو استخر شنا یاد بگیری.

بالاخره بعد از کلی پرس و جو راجع به مربی شنا و این حرفا.... متوجه شدیم که دوستا خاله راضی (شیدا جون)مربی شناست قرار شد که زحمت آموزش شنا به شما را بکشه.

دو جلسه می شد که با شیدا جون تمرین می کردی که خودم گفتم بیام ببینم تا چه حد پیشرفت کردی و چه کارهای می کنی؟مژهمژهمژهمژهمژهمژه

تا اینکه دیروز با هم رفتیم استخر قربونت برم الهی اصلاً فکرش را هم نمی کردم که تا این حد پیشرفت کرده باشی.کاملاً می تونی روی آب به شکل لاک پشت-ستاره وایسی و شیدا جون خیلی ازت راضی بود و می گفت بهار خیلی استعداد داره.تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

از دیروز به بعد دیگه مصمم تر شدم که حتما کلاس شنا را دنبال کنی .چون خودت هم مدام سراغ روزهایی را که استخر میری از من میگیری.

مامانی یک معذرت خواهی به تو بدهکارم که اینقدر توی جمع و جور کردن عکسهای تو و آپلود کردنشون تنبلم.ولی بخدا با کار اداره و خونه و خودت واقعا وقت کم میارم ولی قول میدم که بزودی زود همه عکسها را جمع و جور کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)